یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

دستگاه هايفوتراپي ۴ بعدي اولترا

۲۸ بازديد

هايفو اولترا در اصطلاح به معني انتقال و نفوذ امواج اولتراسوند با عمق و فركانس زياد و تكرار كم به صورت متمركز و همگرا در لايه هاي داخلي و عمقي پوست ، براي جوانسازي صورت و ليفت صورت و لاغري موضعي است.
در اين مقاله با مزاياي دستگاه هايفو ، مزاياي دستگاه هايفو ، استفاده از دستگاه هايفوت ، عوارض جانبي دستگاه هايفو و موارد منع مصرف استفاده از دستگاه هايفو آشنا خواهيد شد.هايفو چگونه كار مي كندسونوگرافي يا امواج فراصوت در درمان بدون جراحي هايپرترمي استفاده مي شود. اين امواج به كمك فناوري سريع و جديد خود در مناطق عميق پوست متمركز و ساطع مي شوند كه باعث ايجاد گرما در نقطه دلخواه زير پوست و عمقي مي شود. اين عمل باعث تحريك و تجديد كلاژن جديد و بيشتر در محل درمان مي شود كه در طول اين فرآيند ، باعث جوانسازي و كشش و ليفت صورت و گردن مي شود.
يكي از ويژگيهاي قابل توجه و برجسته هايفو اولترا فورمر ، نفوذ به عمق و لايه هاي زيرين پوست بدون ايجاد خراش ، زخم و سوختگي در سطح خارجي پوست است. در واقع دليل اين امر اين است كه گرما و انرژي امواج اولتراسوند در هايپرترمي آنقدر شديد نيست كه باعث ايجاد زخم و قرمزي در محل اتصال با سطح بيروني پوست شود.


اما وقتي اين امواج در لايه هاي زير جلدي برخورد مي كنند و در يك نقطه متمركز مي شوند ، قدرت و اثر بخشي انرژي و گرماي يكديگر را افزايش مي دهند. تمركز امواج سطحي در عمق 1.5 تا 4.5 ميلي متر پوست باعث تشكيل 60 تا 70 نارنجك مي شود كه باعث تخريب كلاژن قديمي و تحريك و بازسازي كلاژن جديد در ناحيه تحت درمان مي شود. در عمل هيپنوتيزم درماني ، زمان ارسال امواج فراطبيعي به هر يك از مناطق مورد نظر درمان فقط در كسري از ثانيه اتفاق مي افتد و ساير مناطق مورد علاقه بلافاصله يكي پس از ديگري توسط هايفو اولترا 4d مورد هدف قرار مي گيرند. به همين دليل است كه سطح خارجي پوست بدون هيچ گونه زخم يا سوختگي سالم مي ماند ، زيرا همه واكنش ها و فعاليت ها در لايه هاي عميق پوست اتفاق مي افتد.
لازم به ذكر است كه درجه هاي تنظيم دستگاه هايفنوتراپي و كارتريج دستگاه هيپنوتراپي مناسب با توجه به شدت و نوع چين و چروك ، نقاط مورد نظر و سن بيمار براي هر فرد متفاوت خواهد بود. اما به طور كلي ، پس از يك دوره 3 تا 6 ماهه درمان ، بيمار قادر است به نتايج و آثار مورد نظر دست يابد.( دانلود آهنگ جديد )



بهترين دستگاه هيپنوتراپيبهترين دستگاه هايفو ؛

كره جنوبي Hypo Double:يكي از بهترين دستگاه هاي هيپنوتيزم درماني در ايران Dablo است كه توسط يك شركت معروف و معتبر كره اي به نام Hydronic توليد و به بازار عرضه مي شود. دستگاه دابلو يكي از ابزارهاي درماني جديد در كاهش و از بين بردن چين و چروك هاي پوست صورت ، ايجاد پوستي صاف ، محكم ، شاداب و جوان پسند است كه پوست صورت و گردن را جوانتر ، كشيده و بلند مي كند و سريع ترين و جزئي ترين عوارض جانبي را براي افراد ايجاد مي كند. به كاربردي مي كند. اكثر بيماراني كه از اين روش درماني زيبايي براي جوانسازي و ليفت صورت و گردن استفاده كرده اند ، رضايت و كارآيي لازم و فراواني را در مقايسه با ساير روش هاي درماني غيرجراحي داشته اند.

بهترين دستگاه هايفو ؛

دستگاه لاغري هايفو و آسانسور اولترافرمتراولترافرمور بدون جراحي براي لاغري و كشش موضعي و بلند كردن صورت ، گردن و بدن مناسب است. كارتريج هاي اين دستگاه مناطق تمركز امواج سطحي تا عمق و لايه هاي زيرين پوست را تعيين مي كند كه با استفاده از آنها و ارسال امواج به بافت هاي چربي و با تمركز و تاباندن اين امواج در يك ناحيه ، شدت مي يابد و باعث افزايش حرارت در سلول هاي چربي مي شود و با از بين بردن سلول ها و بافت هاي چربي و حذف آنها به طور طبيعي از بدن باعث لاغري موضعي با ليفت در مناطق تحت درمان مي شود.
در اين درمان ، از توان مايكروويوهاي فراصوت متمركز براي جمع آوري الياف كلاژن و تحريك و توليد كلاژن جديد براي ايجاد سفتي و كشش پوست در ناحيه مورد نظر استفاده مي شود. در اين روش درماني ، تمام مركزيت دستگاه بر روي لايه هاي لايه هاي عميق و داخلي ، با ايجاد حرارت عميق و زياد ، باعث تخريب آگاهانه سلول ها و بافت هاي ناحيه مورد نظر مي شود. اين باعث تحريك بافت و سلول ها براي توليد و ساخت كلاژن جديد مي شود. شايان ذكر است كه اين آسيب فقط نواحي تحت درمان را تحت تاثير قرار مي دهد و به ساير قسمت ها و لايه هاي بالايي پوست آسيب نمي رساند.
مزاياي هايفوتراپياين روش درماني براي تمام نقاط بدن و هر نوع پوست اعمال مي شود و فقط در يك جلسه درماني انجام مي شود. در اين درمان نيازي به ايجاد خراش و بريدگي نيست و هيچ گونه زخم ، عفونت و عوارض جانبي وجود ندارد و به صورت سرپايي انجام مي شود. درد و ناراحتي ناشي از اين روش بسيار جزئي است و فقط باعث مي شود فرد در طول يك جلسه درمان تقريباً هشت سال جوانتر به نظر برسد.

دستگاه ليزر تيتانيوم اصل ۲۰۲۱

۲۴ بازديد

آشنايي با دستگاه ليزر تيتانيوم:

يكي از شايع ترين مشكلات اكثر افراد به ويژه خانم ها داشتن موهاي زائد است كه بر زيبايي فرد تأثير مي گذارد ، بنابراين پاكسازي پوست از موهاي زائد يكي از نگران كننده ترين مشكلات زندگي هر فردي است.
برداشتن موهاي زائد با روشهاي سنتي براي اكثر افراد ، بسته به ميزان مو ، مي تواند بسيار مشكل زا ، خطرناك و با عوارض پوستي زيادي باشد. به همين دليل است كه حذف موهاي زائد براي هميشه يكي از خواسته هاي هر خانم است. اگر شما از آن دسته افرادي هستيد كه پوست خود را از موهاي زائد پاك كرده ايد ، براي شما به يك روند دردناك تبديل شده است ، شايد زمان آن فرا رسيده است كه تمام ابزارهايي را كه براي از بين بردن موهاي زائد در خانه داريد دور بريزيد و به راه حلي قطعي براي اين مسئله فكر كنيد. مسئله. بودن.
براساس آزمايشات و گزارشات روي پوست هزاران نفر كه دستگاه ليزر تيتانيوم خريداري كردند ، به اين نتيجه رسيدند كه اين دستگاه يكي از با كيفيت ترين و كارآمدترين دستگاه ها براي از بين بردن موهاي زائد است.
اين دستگاه داراي يك دستگيره بسيار قوي است (ابزاري كه پزشك در دست دارد و در محل درمان قرار مي دهد و از طريق آن قدرت ليزر و طول موج آن را كنترل مي كند) ، موهاي زائد را به خوبي از بين مي برد.
البته بايد توجه داشت كه هر دستگيره در دستگاه تيتانيوم داراي ويژگي هاي خاص و عملكردهاي منحصر به فردي است كه به نظر وي پزشك معالج مي تواند هر دو را به صورت تركيبي استفاده كند.

وظيفه دستگاه ليزر تيتانيوم تك هندپيس در ليزرهاي تيتانيومي اين است كه به فوليكول هاي مو حمله كرده و آنها را به طور دائم پاك مي كند. اين نيز از طريق طول موج هاي قوي منتشر شده توسط دسته انجام مي شود.
تفاوت بين دو دسته دستي و تك دستبراي برخي ممكن است هنگام خريد دستگاه ليزر تيتانيوم اين سوال پيش بيايد كه تفاوت دستگاه هاي دو دست و تك دست چيست؟ در پاسخ به اين س ،ال بايد گفت كه دستگاه هاي داراي دو هندپيك قطعاً عمر و كيفيت بالاتري نسبت به دستگاه هاي داراي يك دستگيره دارند و حتي كارايي آنها نيز به ميزان قابل توجهي بالاتر است.
اين ويژگي ها باعث مي شود فروش دستگاه تيتانيوم و دستگاه ليزر پلاتين بيش از سايرين باشد ، در حالي كه قيمت دستگاه تيتانيوم نيز با توجه به كارايي و كيفيت آن برآورد مي شود. لازم به ذكر است كه اين دستگاه داراي ويژگي ديگري است و آن طول موج هاي قدرتمند آن است كه هر كدام براي بخش خصوصي استفاده مي شود.



چقدر طول مي كشد تا موهاي زائد با دستگاه تيتانيوم برداشته شود؟
مدت زمان حذف موهاي زائد براي همه يكسان نيست و به عوامل زيادي مانند نوع پوست و رنگ آن بستگي دارد. به عبارت ديگر ، هرچه رنگ پوست تيره تر باشد ، مدت يا تعداد جلسات ليزر موهاي زائد بيشتر مي شود. با اين حال ، ليزر تيتانيوم به دليل دارا بودن همزمان دو دستگيره نسبت به ساير دستگاه ها زمان كمتري براي دفع زباله نياز دارد.
 اما طبق گزارشات ، افراد يا متقاضيان استفاده از اين دستگاه ليزري ، به دليل كارآيي و كيفيت ، از اتلاف وقت خود يا افزايش تعداد جلسات شكايت نكرده اند. سرعت بالاي دستگاه تيتانيوم يك مزيت دارد و آن اين است كه هيچ آسيبي به بافتهاي مجاور وارد نمي كند و بنابراين ايمني بالاي اين دستگاه براي بافتهاي بدن باعث شده است كه خريد دستگاه تيتانيوم بسيار بيشتر از ساير متقاضيان باشد. دستگاه هاي ليزري

ميزان خنك كننده دستگاه ليزر تيتانيوميكي از ويژگي هاي اين دستگاه ليزر پلاتینیوم و دستگاه ليزر Alex Diode كه باعث كارآيي بيشتر آن نسبت به ساير دستگاه ها مي شود ، وجود قسمت خنك كننده يا چيلر در داخل آن است. بدون اين دستگاه خنك كننده ، عوارض جانبي ليزر بر روي بيماران به شكل التهاب ، سوختگي ، درد و ... خود را نشان مي دهد و چنين عوارضي مطمئناً براي متقاضيان چندان خوشايند نخواهد بود.
قطعه خنك كننده پوست را خنك نگه مي دارد و از سوختن و التهاب آن پس از عمل ليزر جلوگيري مي كند و باعث ايجاد احساس آرامش و شادي در متقاضيان مي شود. زيرا هيچ احساسي زيباتر از متقاضيان وجود ندارد كه احساس پوست نرم و لطيف را بدون درد و التهاب پس از عمل ليزر تجربه كنيد.( خريد دستگاه ليزر تيتانيوم )