یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

دستگاه لاغری2

۲۱ بازديد
ویژگی های دستگاه لاغری انعقادی خانگی هایکو 3 کاره
این دستگاه به تعادل و لاغری بدن کمک می کند و همچنین می تواند به تسکین درد و خستگی کمک کند.
درمان مادون قرمز جوان کننده پوست
ماساژور سه کاره (التراسونیک، مادون قرمز و EMS) می تواند به جوانسازی پوست شما کمک کند.
ماساژور اولتراسونیک صورت و بدن
لاغری و متعادل کننده بدن و پوست
شما می توانید از این دستگاه هم برای بدن و هم برای صورت استفاده کنید
سر سونوگرافی بزرگ با قطر 5.5 سانتی متر
دو سطح انرژی اولتراسونیک
EMS دارای 5 حالت با سطوح مختلف انرژی است.



دستگاه لاغری انعقادی خانگی سه کاره برند هایکو


دستگاه لاغری خانگی 3 کاره هایکو یک ماساژور فوق العاده و کارآمد صورت و بدن است. اگر صورت شما یکی از این مشکلات را دارد، استفاده از یک نرم کننده خانگی می تواند به شما کمک کند: خشکی پوست پس از آرایش طولانی مدت، آکنه جوانی، آفتاب سوختگی، پوست تیره و چین و چروک پیری. با ما همراه باشید تا این کیتو بی نظیر را که از برند هایکو می آید و کارکردهای قدرتمندی دارد را معرفی کنیم.

تور سوئیس

۱۵ بازديد
سفر به دور سوئیس
تورز سوئیس در سال های اخیر به دلیل داشتن مناظر طبیعی شگفت انگیز و شهرهای پیشرفته فوق العاده و مردمی مهربان و خونگرم یکی از تورهایی بوده که گردشگران زیادی را به خود جذب کرده است.
در این مقاله سعی می کنیم هر آنچه که یک گردشگر باید در مورد سوئیس داشته باشد را به اشتراک بگذاریم تا بتوانید با اطلاعات کامل در مورد سوئیس اقدام کنید.
همانطور که می دانید سوئیس یکی از کشورهای حوزه ویزای شنگن است که به سختی ویزا صادر می کند.
سپس مطمئن شوید که تمام شرایط لازم برای ویزای توریستی سوئیس را دارید.
زمانی که برای تور سوئیس اقدام می کنید، کارشناسان الن سیر از شما مدارکی برای ارائه به سفارت می خواهند که در اینجا به شما توضیح می دهیم.
بهتر است بدانید که زمان درخواست برای این تور بستگی به تاریخ تور و مراحل صدور ویزا دارد، شما باید حداقل 3 ماه قبل از تاریخ تور اقدام کنید.

   

    

  

  

 



اطلاعاتی در مورد تور سوئیس
مدارک مورد نیاز برای کاوش در سوئیس
پاسپورت ورت با مدت اعتبار 6 ماه
ساب پاسپورت قبلی (برای مسافرت)
♦ کارت شناسایی برای هر یک از اعضای خانواده که اقدام می کنند
♦ سند مالکیت برای یک نفر از خانواده کافی است

ویزای سوئیس

۱۴ بازديد
هزینه ها و زمان مورد نیاز برای دریافت ویزای سوئیس
با توجه به اینکه اکثر درخواست های ویزای سوئیس مربوط به ویزای شینگن نوع C می باشد در این قسمت باید هزینه های مربوط به این ویزا را پوشش دهیم. ویزای توریستی سوئیس برای افراد بالای 12 سال 60 یورو، برای کودکان 6 تا 12 سال 35 یورو و برای کودکان زیر 6 سال رایگان است. همسران و فرزندان یا دانشجویانی که فقط 90 روز در سوئیس تحصیل می کنند و همچنین اتباع سوئیس، اتحادیه اروپا (EU) یا EFTA، هزینه ای برای ویزای سوئیس پرداخت نمی کنند. برای درخواست ویزای توریستی سوئیس، علاوه بر هزینه های ذکر شده، باید 26.5 یورو نیز برای خدمات ارائه شده توسط VFS بپردازید. بنابراین قیمت ویزای توریستی سوئیس برای بزرگسالان 86.5 یورو خواهد بود. به یاد داشته باشید که این مبلغ در هنگام ارسال درخواست ویزا باید به صورت نقد و یورو پرداخت شود و مبلغ پرداختی قابل استرداد نیست. در مورد زمان اخذ ویزای شینگن سوئیس باید به این نکته اشاره کرد که همانطور که قبلا ذکر شد عموما بهتر است متقاضی 90 روز قبل از سفر برای دریافت ویزا اقدام کند. فرآیند ویزا در سوئیس معمولاً پس از 10-15 روز کاری و پس از بررسی درخواست توسط مقامات انجام می شود. با این حال، تحت شرایط خاصی، این مدت ممکن است به 30 تا 60 روز افزایش یابد.



راهنمای حرکت به سمت سفارت

تمامی افراد بالای 12 سال باید شخصا مدارک لازم و درخواست ویزا را به سفارت سوئیس ارسال کنند.
در صورتی که متقاضی در مهلت تعیین شده از سوی سفارت برای مصاحبه حاضر نشود، درخواست وی توسط مقامات سفارت رد می شود و باید برای بار دوم برای وقت سفارت اقدام کند.بنابراین بهتر است در زمان مناسب برنامه ریزی و برای ویزا اقدام کنید.
در روز مصاحبه باید خیلی واضح و واضح به تمام سوالات پاسخ دهید و هدف سفر خود به سوئیس را به وضوح مشخص کنید. به یاد داشته باشید که هرگونه نادرستی به ضرر شما خواهد بود.

تور فرانسه

۱۴ بازديد
تور فرانسه یکی از محبوب ترین تورهای آژانس مسافرتی استیلرز است. در طول تور فرانسه می توانید از گشت های شهری کامل، راهنمای فارسی در طول سفر، راهنمای محلی، ترانسفر، بیمه مسافرتی و هتل های 5 ستاره لذت ببرید. خرید تور فرانسه برای سفرهای توریستی و کاری به پاریس، مارسی، نیس، استراسبورگ، لیون، لیل، کن و غیره با خدمات و امکانات عالی و یک VIP منتظر شماست. تورهای آژانس های مسافرتی معتبر با خدمات متنوع و کیفیت عالی اعم از انتخاب هتل، ایرلاین با ساعت پرواز، ترانسفر فرودگاهی، گشت شهری، ویزا، لیدر به زبان فارسی، بیمه مسافرتی و ... بنا به سلیقه و میل شما ارائه می شود. تور لحظه آخری فرانسه یک گزینه مطمئن برای سفرهای کاری و تفریحی با امکان اقامت در هتل های باکیفیت با قیمت مناسب است. برای اطلاع از قیمت تور لحظه آخری فرانسه به سایت رز آبی مراجعه کنید.



فرانسه کشوری است که با حروف مختلفش شناخته شده است. فهرست هایی مانند پایتخت فرهنگی اروپا، سرزمین هنرمندان مشهور تئاتر و سینما، سرزمین لحظات رمانتیک، سرزمین ناپلئون بناپارت کبیر، سرزمین شاعران و افراد مشهوری مانند الکساندر دوما، ویکتور هوگو، ژولورن و گوستاو، باغ موزه‌های سبز و آلپ‌های پوشیده از برف ... در اینجا برخی از جاذبه‌هایی که در طول سفر به اطراف فرانسه در انتظار شما هستند آورده شده است.


ویزای شینگن

۱۳ بازديد
همه چیز درباره ویزای شنگن
در یک ویزای شنگن می تواند به تمام کشورهای عضو اتحادیه اروپا سفر کند. از لحاظ دریافت ویزا برای ایرانیان، اروپا به سه بخش تقسیم می شود: شنگن، انگلستان، کشورهای اتحادیه اروپا و اروپای شرقی. منطقه شنگن شامل آلمان، نروژ، اتریش، فرانسه، ایسلند، ایتالیا، بلژیک، پرتغال، اسپانیا، دانمارک، سوئد، فنلاند، لوکزامبورگ، یونان و هلند است. مسافران با یک ویزای شنگن، مسافران می توانند به هر یک از کشورهای عضو اتحادیه اروپا در یک زمان خاص و تحت شرایط خاص سفر کنند. بنابراین، در این مقاله ما شما را به چگونگی دریافت ویزای شنگن معرفی خواهیم کرد تا اطلاعات کافی در مورد چگونگی دریافت ویزای شنگن قبل از درخواست آن داشته باشید.



ویزای شینگن
گام اول:

شما باید بدانید که کدام ویزای شما نیاز دارید. بسته به هدف سفر شما به منطقه شنگن، ویزای های مختلف ارائه می شود.

به عنوان مثال: ویزای گردشگری شنگن، کسب و کار شنگن یا ویزای کار، ویزا برای ورزش و فعالیت های فرهنگی، ویزای رسمی، ویزای علمی، برنامه درسی شنگن و ویزا برای بازدید از خانواده یا دوستان. بنابراین، برای سرعت بخشیدن به گردش کار خود، اول از همه، تصمیم بگیرید به هدف سفر و نوع ویزا که می خواهید درخواست کنید.


مرحله دو:

روش به دست آوردن ویزای شینگن، نشان دادن کشور مقصد است. پس از تعریف مقصد، شما باید برای ویزای شنگن از طریق سفارت کشور مقصد یا یکی از کنسول های کشور مقصد یا یک مرکز ویزا مرتبط با سفارت کشور مقصد درخواست کنید. اگر قصد دارید فقط به کشور قرارداد شنگن بروید، باید از طریق سفارت یا مرکز ویزا این کشور برای یک ویزای شنگن درخواست کنید، اما اگر قصد دارید بیش از دو کشور از توافقنامه شنگن بازدید کنید، شما باید درخواست را به کشور سفارت بفرستد. اطمینان حاصل کنید که بیشتر روز خود را صرف آن کنید.اگر مدت اقامت شما در هر یک از کشورها ناشناخته یا نابرابر باشد، باید برای ویزای شنگن در سفارت یا مرکز ویزا کشور مقصد خود، اولین کشور شنگن که در آن وارد می کنید، درخواست دهید.

ویزای کانادا

۱۹ بازديد
اگر قصد ادامه تحصیل در کانادا برای بیش از 6 ماه را دارید، باید برای Study Permit اقدام کنید. برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا توجه داشته باشید که یکی از شرایط اصلی برای ادامه تحصیل در کانادا دریافت نامه پذیرش از یکی از موسسات آموزشی آن کشور می باشد.

دانشجویان بین المللی همچنین باید کارمند سفارت کانادا را متقاعد کنند که قصد ندارند به طور دائم در کانادا بمانند و پس از فارغ التحصیلی آن را ترک خواهند کرد. شرط دیگر، میزان بودجه موجود برای ویزای دانشجویی کانادا است.



برخی از خانواده ها به دلیل کیفیت بالای تحصیل در کانادا علاقه مند به دریافت ویزای تحصیلی کانادا هستند. مدارس ابتدایی کانادا 8 سطح آموزشی را به دانش آموزان ارائه می دهند و در کبک 6 سطح. معمولا سن حضور در مهدکودک 4 یا 5 سالگی است. بنابراین، اگر برنامه یا دوره ای که می خواهید در آن شرکت کنید بیش از 6 ماه باشد، به مجوز تحصیل کانادا نیاز خواهید داشت.

پس از اتمام دوره ابتدایی، دانش آموزان برای پذیرش در دبیرستان در مدارس کانادا اقدام می کنند.

ویزای تحصیلی کانادا
اگر قصد تحصیل در دانشگاه های کانادا را دارید، می توانید برای ادامه تحصیل در آن کشور برای ویزای دانشجویی کانادا اقدام کنید.

ویزای کار کانادا
ویزای کانادا یکی دیگر از انواع ویزاهایی است که برای کار در این کشور طراحی شده است. این ویزای کانادا به عنوان ویزای جستجوی کار کانادا یا ویزای جستجوی کار کانادا نیز کار می کند. زیرا به شما این امکان را می دهد که در این مدت به دنبال شغل مناسب در کانادا باشید.یکی از مزایای اصلی ویزای کار موقت کانادا این است که دارندگان ویزا می توانند پس از تکمیل ویزای کار موقت خود برای ویزای کار دائم کانادا اقدام کنند.