یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

دستگاه هايفو اولترا

۲۸ بازديد

دستگاه هايفو اولترا

عنوان پيشرفته ترين دستگاه قرن اخير ليفت و جوانسازي صورت غير جراحي با ماندگاري بالا متعلق به دستگاه هايفو اولترا مي باشد. اين دستگاه با استفاده از آخرين تكنولوژي روز دنيا مي تواند تنها در يك جلسه چين و چروك هاي پوست را از بين ببرد. از اين رو مورد توجه بسياري از پزشكان و علاقه مندان به زيبايي قرار گرفته است و تيم تخصصي تهران هايفو خريد دستگاه هايفو اولترا را نيز به شما پيشنهاد مي كند.
مكانيزم دستگاه هايفو اولترا به گونه اي است كه با استفاده از تكنولوژي روز به كار رفته در آن مي توان امواج لازم براي نفوذ به لايه هاي پوست را محاسبه كرد. جوانسازي پوست با ارسال امواج به لايه هاي مياني و عميق پوست و تحريك پوست براي توليد كلاژن صورت مي گيرد.


برنامه هاي كاربردي دستگاه Hifu Ulthera

همانطور كه گفته شد اين دستگاه پيشرفته ترين نوع دستگاه ليفت و جوانسازي پوست مي باشد. از اين رو براي درمان قسمت هاي مختلف بدن استفاده مي شود. رايج ترين كاربردهاي اين دستگاه عبارتند از:


ابروها را بالا بياوريد و پلك هاي افتاده را برداريداز بين بردن چين و چروك دور چشم.از بين بردن چين و چروك صورت و گردن.خط خنده و خط اخم را حذف كنيدرفع چين و چروكرفع افتادگي زير چانه.كلاژن سازي و سفت شدن پوست.سياهي دور چشم را روشن مي كندگردن، پيشاني و چانه را كشيده و بلند كنيد.ليفت گونهپايين باريكمنافذ پوست را ببنديد

 

مزاياي استفاده از دستگاه هايفو اولترا

يكي از مهمترين مزاياي دستگاه جوانسازي هايفو اولترا اين است كه تمامي اقداماتي كه براي درمان پوست انجام مي شود بر روي مانيتور قابل مشاهده است. اين باعث مي شود احتمال خطاي اپراتور بسيار كم شود.
دستگاه هايفو اولترا مزاياي ديگري نيز دارد از جمله موارد زير:
بدون نياز به جراحي، خونريزي و كبودي باعث جوانسازي و رفع مشكلات پوستي مي شود.بدون نياز به بستري و تزريق داروي بي حسي.روشي كاملا غير تهاجمي و ايمنبدون عوارض جانبي براي پوستبدون نياز به استراحت مطلق و مراقبت ويژه.توانايي درمان انواع پوست.مجهز به سيستم تصويربرداري و اسكن پوست با دقت بالاطول درمان بالا تا حدود 2 سال.امكان ليفت و جوانسازي پوست با يك جلسهدر هنگام طراحي دستگاه و هندپيس اصول ارگونوميك را رعايت كنيد تا ايمني را افزايش دهيد و از پزشك و بيمار محافظت كنيد.

 

مزاياي قيمت هايفو در سينوهه

به لطف سال ها حضور موفق در زمينه فروش هايفو و پشتيباني دستگاه هاي زيبايي توانسته ايم رضايت مشتريان زيادي را جلب كنيم. مشتريان ما دلايل زير را براي انتخاب تهران هايفو در نظر گرفته اند:

ارائه مشاوره رايگان و ارائه بهترين دستگاه با توجه به نياز مشتري.
داشتن يك تيم حرفه اي با تجربه و متعهد به آموزش و پشتيباني از دستگاه ها.
تضمين اصل بودن محصولات و به موقع بودن دستگاه ها.
سالها تجربه موفق در فروش تجهيزات پزشكي و دستگاه هاي جوانسازي و زيبايي و فروش ليزر موهاي زائد.

خريد دستگاه ليزر فركشنال co2

۲۳ بازديد

ليزر co2 با نام تجاري SmartXide2 مظهر نوآوري فناوري است. SmartXide2 CO2 و Diod را در سيستمي كه براي استفاده در تخصص هاي مختلف با لوازم جانبي مختلف طراحي شده است تركيب مي كند.هر سيستم شامل يك پايگاه داده گسترده براي تخصص هاي مختلف است و هندپيس هاي مربوط به هر تخصص مانند اسكنر، ميكرومانيپولاتور و قابل انتخاب به صورت اختياري قابل انتخاب هستند.


ليزر فركشنال اولين ليزر جهان با ويژگي منحصر به فرد طراحي پالس شكل (PSD) است. با توجه به كاربردهاي مختلف، زمان هر پالس، فواصل بين پالس ها، انرژي و شكل هر پالس قابل كنترل است. موجود: Hp (Pulse بالا)، UP (Ultra Pulse)، DP (DEKA Pulse)، SP (Smart Pulse) اشكال نبض با عناوين كاربر بر اساس درمان هاي مختلف براي حداكثر اثربخشي، عوارض جانبي كمتر و بهترين نتيجه، پالس را انتخاب كنيد.


با استفاده از فناوري Stacking مي توان انرژي هر ليزر DOT را در يك پالس يا پالس هاي متفاوت تخليه كرد كه در اين سيستم به آن SmartStack مي گويند. با افزايش اندازه SmartStack، ستون‌هاي حرارتي با ظرافت بيشتري به لايه‌هاي زيرين درم دسترسي پيدا مي‌كنند و بافت بين پالس‌ها خنك مي‌شود. بنابراين احتمال آسيب و عوارض ناشي از گرما در نواحي حساس و پوست هاي تيره به شدت كاهش مي يابد.

ليزر DEKA Co2 با نام تجاري SmartXide2 مظهر نوآوري فناوري است. SmartXide2 CO2 و Diod را در سيستمي كه براي استفاده در تخصص هاي مختلف با لوازم جانبي مختلف طراحي شده است تركيب مي كند. هر سيستم شامل يك پايگاه داده گسترده براي تخصص هاي مختلف است و هندپيس هاي مربوط به هر تخصص مانند اسكنر، ميكرومانيپولاتور و قابل انتخاب به صورت اختياري قابل انتخاب هستند.


ليزر دستگاه ليزر فركشنال اولين ليزر جهان با ويژگي منحصر به فرد طراحي پالس شكل (PSD) است. با توجه به كاربردهاي مختلف، زمان هر پالس، فواصل بين پالس ها، انرژي و شكل هر پالس قابل كنترل است. موجود: Hp (Pulse بالا)، UP (Ultra Pulse)، DP (DEKA Pulse)، SP (Smart Pulse) اشكال نبض با عناوين كاربر بر اساس درمان هاي مختلف براي حداكثر اثربخشي، عوارض جانبي كمتر و بهترين نتيجه، پالس را انتخاب كنيد.


با استفاده از فناوري Stacking مي توان انرژي هر ليزر DOT را در يك پالس يا پالس هاي متفاوت تخليه كرد كه در اين سيستم به آن SmartStack مي گويند. با افزايش اندازه SmartStack، ستون‌هاي حرارتي با ظرافت بيشتري به لايه‌هاي زيرين درم دسترسي پيدا مي‌كنند و بافت بين پالس‌ها خنك مي‌شود. بنابراين احتمال آسيب و عوارض ناشي از گرما در نواحي حساس و پوست هاي تيره به شدت كاهش مي يابد.

 

 

دستگاه آر اف

۲۸ بازديد

مراقبت قبل و بعد از آر اف

براي گرفتن نتيجه صحيح و مثبت از اين روش بايد به نكاتي قبل و بعد از RF توجه كرد. رعايت اين نكات علاوه بر موفقيت در نتيجه عمل، براي حفظ سلامت مراجعه كننده ضروري است.


مراقبت قبل از دستگاه آر اف

  • حداقل دو هفته قبل از RF از سولاريوم يا حمام آفتاب استفاده نكنيد.
  • پوست خود را سالم و تميز نگه داريد، اگر تبخال داريد با پزشك خود صحبت كنيد.
  • حداقل دو هفته قبل از راديوفركوئنسي از مرطوب كننده هاي روز و شب استفاده كنيد.
  • اگر سابقه هر گونه بيماري پوستي داريد، بهتر است در مورد آن با پزشك خود صحبت كنيد.

 

مراقبت هاي بعد از آر اف

  • بلافاصله پس از فركانس راديويي بايد از ضد آفتاب مناسب پوست خود با SPF مناسب استفاده كنيد.
  • هرگز از شوينده هاي قوي يا نوشيدني هاي الكلي براي شستن صورت خود تا زماني كه به طور كامل بهبود نيافته است استفاده نكنيد. سعي كنيد پاك كننده مناسب پوست صورت خود باشيد.
  • از استخر، سونا، حمام و غيره استفاده نكنيد.در 24 ساعت اول RF
  • از كرم ترميم كننده تجويز شده توسط پزشك براي بهبودي كامل به صورت روزانه و روتين استفاده كنيد.
  • تا زمان بهبودي كامل از استفاده از كرم هاي لايه بردار و رفع چين و چروك در شب خودداري كنيد.
  • تا زمان بهبودي كامل از دست زدن به ناحيه آسيب ديده خودداري كنيد.

 

اثرات و نتايج آر اف فركشنال چه زماني ديده مي شود؟

زمان نمايش اثرات و نتايج دستگاه RF بر روي پوست صورت يا بدن ممكن است بسته به نوع پوست متفاوت باشد. اما به طور كلي نتايج دستگاه RF روي پوست به دو فاز سريع و تاخيري تبديل شده است.

فاز سريع

بسياري از نتايج RF بسته به نوع پوست و شدت و عمق آسيب در چند روز اول قابل مشاهده است. هر چه آسيب سطحي تر باشد، تاثير آن بيشتر است.


فاز تاخير

برخي از ضايعات پوستي عميق تر بهبود مي يابند. اين مرحله معمولاً دو هفته تا سه ماه طول مي كشد تا دستگاه RF نشان داده شود.


نتايج تركيب درمان با فركانس راديويي و ميكرونيدل چيست؟

تركيب اين دو روش با هم مي تواند تاثير را روي پوست صورت شما افزايش دهد. در واقع، پلاسماي پلاكتي غني از ريزمغذي ها مي تواند توليد كلاژن فركانس راديويي را بيشتر افزايش دهد. اين كار كمك زيادي به ترميم و جوانسازي پوست صورت شما خواهد كرد.البته اين تصميم به نظر پزشك شما نيز بستگي دارد، گاهي پزشك براي اثربخشي بيشتر، درمان RF را با روش هاي ديگر تركيب مي كند.

 

كلام آخر


استفاده از اين روش درماني يكي از كم خطرترين روش هاي جوانسازي پوست صورت است. مدل هاي زيادي از دستگاه هاي RF وجود دارد كه پزشك شما بسته به نوع پوست و كاربرد شما از آنها استفاده مي كند. بدون شك استفاده از دستگاه RF مي تواند يكي از بهترين راه ها براي درمان چين و چروك، ترك هاي پوستي، مشكلات پوستي و پوستي صورت باشد.
بررسي تخصصي وراهنماي فروش دستگاه آر اف با بهترين كيفيت و كمترين قيمت