یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

دستگاه لاغری

۱۸ بازديد
مراقبت از انعقاد اولتراسونیک
برای به دست آوردن بهترین نتیجه از درمان مقاربتی، باید به توصیه های پزشک گوش دهید و هر کاری که او به شما توصیه می کند را انجام دهید. در کلینیک جردن دکتر نیلفروش زاده جردن، انعقاد اولتراسونیک بر اساس شرایط بدن هر فرد انجام می شود و متخصص تغذیه بر اساس شرایط هر فرد، برنامه و رژیم غذایی مناسب پس از انعقاد را ارائه می دهد. رژیم غذایی مناسب به طولانی شدن نتیجه مقاربت کمک می کند. مهمترین مراقبت های بعد از رابطه جنسی عبارتند از:

بعد از جلسه درمان، مقدار زیادی آب و مایعات بنوشید تا چربی ها و سموم را راحت تر و سریع تر از بین ببرید.
غذاهای سالم و مغذی را در رژیم غذایی خود بگنجانید؛
ورزش و تحرک را فراموش نکنید. فعال بودن به سفت شدن پوست کمک می کند و کاهش وزن را تسهیل می کند.
پرهیز از غذاهای چرب و سنگین؛
اجتناب از الکل؛ الکل از حذف آسان چربی ها جلوگیری می کند.
به آرامی نواحی تحت درمان را ماساژ دهید؛
تا یک هفته پس از درمان از قرار گرفتن در معرض نور مستقیم خورشید و برنزه شدن و سولاریوم خودداری کنید.

انعقاد اولتراسونیک بهتر است یا مجسمه سازی کربن؟
انعقاد اولتراسونیک مانند روش CoolSculpting، مجسمه سازی غیر تهاجمی است. هدف هر دو درمان یکسان است: کاهش چربی و ایجاد ظاهری لاغرتر در ناحیه مداخله. هیچ یک از این درمان ها برای کاهش وزن نیستند و هر دو ایمن تر و کمتر تهاجمی تر از لیپوساکشن هستند. انعقاد اولتراسونیک با استفاده از فرکانس های اولتراسونیک سلول های چربی را تجزیه می کند، در واقع اساس عملکردی آن بر اساس امواج اولتراسونیک است، در حالی که CoolSculpting برای از بین بردن چربی از طریق پاسخ طبیعی بدن به سیستم خنک کننده کار می کند.درمان CoolSculpting به طور کلی گرانتر از انعقاد اولتراسونیک است.


   

    

  

  

 




دستگاه لاغری موضعی فرکانس رادیویی (RF).
در این نوع دستگاه ها فرکانس های رادیویی که جریان های الکتریکی با فرکانس بسیار بالا (300 کیلوهرتز تا 40 مگاهرتز) هستند، بدون گرم کردن به لایه های سطحی پوست نفوذ کرده و فقط بافت چربی را گرم می کنند. گرما پیوندهای چربی را از بین می برد و درست مانند روش کرایولیپولیز، این چربی ها طی فرآیند طبیعی از بدن دفع می شوند. این دستگاه در عین حال فعالیت پوستی فیبروبلاست های پوست را تحریک می کند، بازسازی کلاژن را افزایش می دهد و پوست را برای داشتن ظاهری صاف تر تقویت و جوان می کند.

بهترین راه برای خرید دستگاه لاغری چیست؟
همانطور که می دانید خرید دستگاه لاغری و دستگاه لیزر پلاتینیوم مستلزم هزینه بالا، بررسی دقیق و دقیق مشخصات دستگاه لاغری، نحوه کار با آن، برآورد هزینه های احتمالی، قیمت دستگاه لاغری، گارانتی قطعات در دسترس و امنیت تامین و اطمینان از خدمات می باشد. از جمله پیش نیازهای ضروری برای انتخاب این دستگاه است.
ناگفته نماند که در هنگام خرید این محصول باید مشخصات آن را بررسی کنید.
 

ویزای امریکا

۲۰ بازديد
ایالات متحده آمریکا یا به طور رسمی ایالات متحده آمریکا، کشوری در آمریکای شمالی است که از 50 ایالت تشکیل شده است. ایالات متحده شامل ایالت آلاسکا در منتهی الیه شمال غربی آمریکای شمالی و جزیره هاوایی در وسط اقیانوس آرام است. ایالات متحده همچنین از شمال با کانادا، از شرق با اقیانوس اطلس، از جنوب با خلیج مکزیک و از غرب با اقیانوس آرام همسایه است. ایالات متحده آمریکا چهارمین کشور بزرگ جهان در منطقه (پس از روسیه، کانادا و چین) است. پایتخت ملی ایالات متحده واشنگتن دی سی است که در سال 1790 در ارتباط با ناحیه کلمبیا، پایتخت فدرال تشکیل شد. ایالات متحده مناظر و مناظر زیبای زیادی دارد، از کوه های راکی ​​گرفته تا سواحل استوایی. آمریکا سومین کشور پرجمعیت دنیاست و سالانه افراد زیادی به این کشور مهاجرت می کنند، از این رو مسائل مربوط به نحوه اخذ انواع و قیمت ویزای آمریکا در این مقاله به طور کامل بررسی شده است. شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان و یا درخواست تکمیل فرم تماس با شماره های تماس موسسه حامی مهاجر و در نتیجه از دانش و تجربه متخصصان مهاجرت بهره مند شوید. موضوعاتی که در این مقاله به آن پرداخته شده عبارتند از:


انواع ویزای آمریکا
لام بیان می کند که یک شهروند خارجی که مایل به ورود به ایالات متحده است باید برای ویزا اقدام کند که در واقع مجوز سفر، ورود و اقامت در ایالات متحده است. بازدیدکنندگان از ایالات متحده باید از یک نمایندگی دیپلماتیک ایالات متحده ویزا بگیرند، مگر اینکه از کشوری باشند که ویزا برای ورود به ایالات متحده ندارند.پاسپورت آمریکا در رتبه هفتم جهان قرار دارد و با پاسپورت آمریکا می توانید بدون ویزا به 54 کشور جهان سفر کنید. به طور کلی هر ساله افراد زیادی برای سفر به آمریکا و اخذ ویزا از راه های مختلف تحصیلی، کاری، سرمایه گذاری و ... اقدام می کنند. دانستن جزئیات کافی در مورد بهترین کشور برای دریافت ویزای آمریکا، قانون جدید ویزای آمریکا، انواع ویزای آمریکا و نحوه دریافت آن می تواند موضوع مهمی باشد که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.


ویزای دانشجویی آمریکا
ایالات متحده یک سیستم آموزشی بسیار قوی دارد که یکی از دلایل محبوبیت ویزای دانشجویی ایالات متحده است. همچنین وجود برنامه ها و رشته های تحصیلی بسیار متنوع در این کشور باعث شده تا بسیاری از دانشجویان بین المللی دانشگاه های آمریکا را به عنوان مقصد تحصیلی انتخاب کنند. مدارس آمریکا به طور کلی از سن 6 سالگی شروع می شود و دانش آموزان ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان از مدارس آمریکا فارغ التحصیل می شوند. پس از گذراندن این دوره برای مدرک لیسانس اقدام خواهند کرد. تحصیل در مقطع لیسانس یا فوق لیسانس در آمریکا 4 سال به طول می انجامد و متقاضیان ویزای دانشجویی آمریکا برای ورود به این برنامه باید مدرک دیپلم 12 ساله و مدرک زبان آیلتس 6 را ارائه دهند.

دانشجویان با مدرک لیسانس و مدرک زبان آیلتس 6.5 و همچنین رزومه قوی می توانند در مقطع کارشناسی ارشد در دانشگاه های آمریکا تحصیل کنند. دوره کارشناسی ارشد در آمریکا بسته به رشته و برنامه تحصیلی از 1 سال تا 3 سال طول می کشد. به طور کلی ویزای تحصیلی آمریکا شامل سه نوع ویزا F, M و J می باشد ویزای F برای کسانی است که برای تحصیل در موسسات دانشگاهی مانند دانشگاه ها، کالج ها، موسسات زبان، موسسات هنری و ... اقدام می کنند. ویزای M برای افرادی است که می خواهند در یک موسسه غیر آکادمیک تحصیل کنند.

ویزای J نوع دیگری از ویزای آمریکا است. این نوع ویزای آمریکا برای افرادی مانند پزشکان، محققین، معلمان، مسافران تابستانی است. . . است. برای دریافت این ویزا دعوتنامه از موسسه ای در آمریکا الزامی است.

مراقبت های مورد نیاز بعد از لیزر مو با دستگاه لیزر تیتانیوم

۲۱ بازديد
بسیاری از افرادی که لیزر تیتانیوم را انتخاب کرده‌اند، نمی‌دانند که قبل و بعد از درمان باید مراقبت‌های لازم انجام شود و از برخی عوارض پوستی موقت شکایت دارند. اگر قصد دارید از لیزر برای از بین بردن موهای زائد خود استفاده کنید و انتخاب شما دستگاه لیزر دایود محبوب است، در ادامه این مقاله قصد داریم تا مراقبت های قبل و بعد از دستگاه لیزر تیتانیوم را توضیح دهیم؛ تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.


دستگاه لیزر موهای زائد چیست؟
دستگاه های لیزر معمولاً در مشاغل مختلف استفاده می شوند. امروزه در حرفه پزشکی از این دستگاه برای رفع موهای زائد استفاده می شود که یکی از جدیدترین و مقرون به صرفه ترین روش های رفع موهای زائد می باشد چرا که با این روش دیگر نیازی به صرف زمان زیادی برای اصلاح موهای زائد در هر دوره نیست. روز. روزها و تنها با گذراندن چند جلسه لیزر درمانی در کلینیک های تخصصی پوست و مو، کاهش چشمگیری در موهای زائد خود مشاهده کرده و در نهایت برای همیشه از شر موهای زائد خلاص خواهید شد. پس وقت آن است که با روش های سنتی مانند اپیلاسیون و تیغ که برای همیشه روی پوست تاثیر می گذارد خداحافظی کنید.

دستگاه لیزر تیتانیوم چیست و چگونه استفاده می شود؟
یکی از پرطرفدارترین دستگاه های لیزر دستگاه لیزر تیتانیوم می باشد که در بین مراکز زیبایی و مراقبت از پوست کاربرد فراوانی دارد. این دستگاه در بسیاری از کلینیک های زیبایی با نام لیزر پلاتینیوم نیز شناخته می شود. به طور کلی بدون توجه به جنسیت این دستگاه برای قسمت های مختلف بدن استفاده می شود زیرا دارای دو طول موج 800 و 810 است عملکرد آن این است که نوری که به صورت مرکزی از دستگاه ساطع می شود توسط رنگدانه های بدن جذب می شود.مو ، در فولیکول های مو به گرما تبدیل می شود و ریشه ها را می سوزاند. با سوزاندن ریشه مو، فولیکول های مو نیز آسیب دیده و رشد مو کاهش می یابد. بنابراین پس از چند جلسه لیزر درمانی، فولیکول های مو به طور کامل از بین می روند و رشد مو متوقف می شود. پرتو ساطع شده از این دستگاه مستقیماً روی فولیکول های مو تأثیر می گذارد و به پوست اطراف مو آسیب نمی رساند.

البته لازم به ذکر است که بلافاصله بعد از انجام لیزر موهای زائد از بین نمی روند و بعد از دو هفته کم کم شروع به نازک شدن می کنند.

مراقبت قبل از مو با لیزر تیتانیوم
اگر تصمیم به لیزر درمانی برای از بین بردن موهای زائد دارید، بهتر است بدانید که قبل از شروع جلسات درمانی باید یک سری اقدامات احتیاطی برای جلوگیری از عوارض احتمالی انجام دهید.


از مراقبت های قبل از درمان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

قبل از درمان، تا حد امکان از نور مستقیم خورشید دوری کنید و سعی کنید پوست خود را شفاف نگه دارید و حتما از ضدآفتاب های با SPF بالا استفاده کنید.
قبل از شروع جلسات، قسمتی از بدن که قرار است اپیلاسیون شود را با لیزر دایود بتراشید. اگر می خواهید لیزر موهای زائد ناحیه پشت خود را انجام دهید و تراشیدن موهای آن نواحی برای شما سخت است، نگران نباشید. زیرا متخصصان کلینیک های زیبایی می توانند این کار را قبل از درمان برای شما انجام دهند.
به هیچ عنوان قبل از شروع لیزر درمانی از موم استفاده نکنید. زیرا با حذف موهای زائد علاوه بر حساس شدن پوست، مو از ریشه جدا می شود که در این صورت رنگدانه ای در زیر پوست باقی نمی ماند که توسط نور لیزر جذب می شود و می تواند به ریشه و فولیکول های مو آسیب برساند و در نتیجه لیزر بی اثر موهای زائد را از بین می برد و پس از مدتی موها دوباره رشد می کنند.
اگر در مسافرت هستید یا به هر دلیل دیگری پوستتان برنزه شده است، بهتر است جلسات لیزر درمانی را به تعویق بیندازید.
گاهی به دلیل استفاده زیاد و پشت سر هم مشکلاتی برای سرور پیش میاد که در این شرایط بهتر هست آی پی تون رو تغییر بدید. برای این کار ما اکستنشن کروم zenmate رو پیشنهاد میدیم.

اجاره جرثقیل ۱۲۰ تن

۲۳ بازديد
جرثقیل های 120 تنی مانند جرثقیل های 80 تنی هم برای ساختمان های بسیار بلند و هم برای برج ها به عنوان مثال برای جابجایی و نصب اسکلت ساختمان های بلند و همچنین در پروژه های راه سازی یا نصب تابلوهای تبلیغاتی استفاده می شوند. ، کولرها و نوع از این نوع جرثقیل استفاده می شود.

برخی از کاربردهای جرثقیل های 120 تنی.
استفاده در پروژه های راهسازی
یک بنر یا بیلبورد نصب کنید
کولرها را در ارتفاع نصب کنید
برای مونتاژ و جداسازی جرثقیل های برجی استفاده می شود
نصب اسکلت فلزی یا اسکلت ساختمانی.

ناوگان ما
ناوگان حمل و نقل شرکت وزین صنعت آماده انجام هرگونه جابجایی، حمل و تخلیه کالا یا بار از 3 تن تا 160 تن می باشد.


قیمت مناسب برای اجاره جرثقیل 120 تنی
قیمت ساخت جرثقیل 120 تنی توسط شرکت های مختلف با توجه به پارامترها و اجزای خاصی تعیین می شود، عموماً قیمت ها توسط نهادهای نظارتی تایید می شود که به دلیل خدمات بهتر یا تجهیزات جدیدتر و مدرن تر و یا با در نظر گرفتن استانداردهای بین المللی قیمت ها کمی متفاوت است. با این حال کیفیت و ایمنی بیشتر هزینه بیشتری دارد.لطفا برای قیمت با ما تماس بگیرید.

نحوه اجاره جرثقیل 120 تنی
از آنجایی که این نوع جرثقیل سقفی به فضای زیادی نیز برای نصب نیاز دارد، لازم است قبل از اجاره فضای مورد نیاز را آماده کنید، همچنین می توانید برای اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس بگیرید. ما 24/7 آماده هستیم تا اجاره جرثقیل و بالابر را آسانتر و سریعتر کنیم. همچنین اگر حجم کاری شما کم است و نیازی به اجاره ندارید می توانید با یک تماس و مشاوره کارشناسان ما به راحتی ما را جابجا و جابجا کنید.

اقدامات پیش از اجاره جرثقیل های 120 تنی.
قبل از اجاره جرثقیل 120 تنی باید کارشناسان پارس جرثقیل جهت شناسایی مکان و برآورد هزینه و تعیین تعداد جرثقیل با چه ظرفیت و مشخصات مورد نیاز اعزام شوند و تهیه و اخذ مجوزهای لازم با رعایت موارد ایمنی یکی از مهمترین موارد مجوزها اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح بویژه پلیس راهنمایی و رانندگی جهت مسدود نمودن پیاده روها، خیابانها و سایر فضاهای عمومی قبل از شروع به کار می باشد و اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذیصلاح فرآیند خوبی بوده و شروع کار با سرعت بیشتری انجام می شود. .