یکشنبه ۰۲ اردیبهشت ۰۳

دیوارپوش تاپشیت

۱۸ بازديد
روکش دیوارپوش با ورق بالایی
ورق تاپ یا نام مستعار آن، ورق مرمر یا سنگ مصنوعی، چند سالی است که بر بازار و صنعت دکوراسیون داخلی ایران تاثیر گذاشته است، تقریباً توسط همه کسانی که با صنعت داخلی ارتباط دارند، شناخته شده و امتحان خود را پس داده است. به عنوان یکی از محبوب ترین انواع کاغذ دیواری، کاغذ دیواری ورقه بالا دارای فناوری منحصر به فردی در طول فرآیند تولید است که محصول نهایی را در برابر بسیاری از عناصر دست و پا گیر معماری و طراحی داخلی محافظت می کند و به آن اجازه می دهد از یک ماده واحد ساخته شود. همچنین می تواند همه چیز را از هر آنچه از کاربران و طراحان انتظار دارید را ارائه می دهد.

در ادامه این مقاله، ویژگی های مختلف Topsheet را بررسی خواهیم کرد. در الو مدرن بمانید. البته تکنولوژی ساخت اولین بار توسط یک مخترع انگلیسی ایجاد شد و ایتالیا اولین کشوری بود که در سال 1960 سنگ مصنوعی ساخت و جنس و ابعاد آن با نمونه های اصلی ساخت ایتالیا کاملا متفاوت است. می خواهم شما را به دوستان عزیزم معرفی کنم.

ایده اصلی ساخت محصولاتی مانند صفحات بالا به طور کلی ناشی از مصرف کم منابع طبیعی است زیرا کمیاب و در نتیجه به دلیل منابع طبیعی محدود گران هستند.همچنین ارائه محصول برتر به عموم مردم از دیگر اهداف تولید محصولاتی مانند افزایش تاپ شیت می باشد. در نهایت آنها توجیه اقتصادی دارند.


مزایای ورق روکش سنگی
پوشش های مختلف زیادی وجود دارد، اما یکی از روکش های محبوب رایج ترین پوشش سنگی است. این سنگ مصنوعی از نظر دوام و ظاهر دقیقاً عناصری مشابه سنگ طبیعی دارد اما ضخامت و سنگینی بسیار کمتری دارد و با ترکیب مواد مختلف ساخته و استفاده می شود. کاغذ دیواری های تاپ شیت با توجه به خواص فیزیکی و مکانیکی بالا و مقرون به صرفه بودن، طرح های منحصر به فرد و متنوعی دارند و اکنون در دسترس همگان قرار گرفته اند.

همچنین از مواد طبیعی تشکیل شده است اما با تفاوت های جزئی علاوه بر آرد سنگ از پی وی سی مرغوب ترین ماده پتروشیمی استفاده می شود که تنها ماندگاری طولانی مدت آن را افزایش می دهد اما ویژگی های دیگری مانند ضد باکتری و ضد رطوبت را ایجاد می کند. .در ضخامت های مختلف از 2.5 میلی متر تا تقریباً 4 میلی متر و رنگ های متنوع موجود است.


ویژگی های ورق بالا
همانطور که قبلا برای دوستم توضیح دادم برای ایجاد یک تحول بزرگ در بازار دکوراسیون داخلی وارد عرصه تولید شدیم، این نسل جدید ورق های مهندسی با کیفیت بالاتر، مواد سخت تر و مقاوم تر، جایگزین خوبی برای آن است. برای استفاده در محیط های داخلی

البته مواد طبیعی جای خود را دارند، اما آنها با مجموعه ای از مشکلات خاص خود را دارند، از تعمیر و نگهداری سالانه گرفته تا وزن مرده غیرمعمول، و قیمت بسیار بالای آنها باعث می شود متوجه شویم که آنها همیشه برای هر پروژه ای مناسب نیستند. ذهن درعوض، سنگ را دیوارپوش تاپ شیت یا تاپ شیت می نامند.


اعمال ورق بالایی
من می دانم که شما در مورد قیمت صفحات بالا کنجکاو هستید، اما قبل از اینکه وارد لیست قیمت شوم، اجازه دهید یک خلاصه سریع در مورد استفاده از صفحات بالا ارائه کنم، جایی که می توان آنها را از نقطه نظر استفاده استفاده کرد، و همه ما بسیار متمرکز هستیم. بر روی فناوری رقبای خود

در تمام قسمت های پروژه - ارگ خانه استفاده می شود. از سرویس های بهداشتی، حمام و آشپزخانه گرفته تا فضاهای دیگر مانند اتاق خواب، نشیمن و پذیرایی، می توانید در هر کدام از این ها از صفحه تاپ شیت استفاده کنید. محل.اگر بخواهیم گستره کاربرد و کاربرد تاپشت را دقیقتر در نظر بگیریم، می توان گفت که بسته به طرح و نوع طراحی در نظر گرفته شده، از سرویس بهداشتی منزل گرفته تا لابی هتل های مجلل قابل اجرا است. در استفاده مشکلی ندارد.


در هر مکانی مانند منازل، آسانسور، تاسیسات تجاری و ... قابل نصب می باشد. سپس باید لیست کاملی از جزئیات ویژگی های آن را ارائه دهید.

  • قابل نصب بر روی تمامی دیوارهای صاف و ناهموار
  • مقاومت در برابر ضربه و خراش
  • طرح های متنوع و ابزارهای کمکی فراوان، طراحی را برای طراحان آسان می کند.
  • قابل شستشو با مواد شوینده خانگی و شوینده های تجاری در بیمارستان ها و هتل ها می باشد.
  • انعطاف پذیری بالا برای حمل و نقل و نصب
  • آذران پلاستیک
  • آنتی باکتریال
  • خود خاموش کننده و مقاوم در برابر آتش
  • نصب آسان با چسب و میخ های کوچک
  • و ده ها قابلیت دیگر...
ورق بالایی و ضد آب
یکی از متداول ترین سوالاتی که در مورد ورق های بالایی پرسیده می شود، ضد رطوبت بودن، ضد رطوبت بودن و قابل شستشو بودن است. ورق بالایی کاملا ضد آب است و استفاده از آن را در سرویس های بهداشتی خانگی و تاسیسات عمومی و خصوصی آسان می کند.با چسب به دیوار حمام می چسبد، ضد آب است و به مرور زمان شل نمی شود.

بنابراین دیوارپوش سنگی تاپ شیت هر مدلی را می توان به راحتی در هر فضایی که متریال آن موجود است تهیه و استفاده کرد.


ابعاد ورق بالایی(ماربل شیت)
همانطور که می دانید صفحه رویی 1 متر و 22 سانتی متر عرض و 2 متر 80 ارتفاع دارد، بنابراین می تواند فضای دیواری حدود 3 و نیم متر را به طور کامل پوشش دهد، بنابراین تنها با چند ورق می توانید کل فضا را بپوشانید. این ورق ها برای مناطق بزرگاول از همه، من یک سوال در مورد بسیاری از توضیحات دارم. جنس تاپ شیت چیست پایه جنس ورق از پی وی سی می باشد که نسبت آن حدود 70% پی وی سی و 30% پودر سنگ می باشد. سوال بعدی در مورد وزن این ماده حدود 30-35 کیلوگرم است، اما در مقایسه با همتایان واقعی خود در بازار سنگ، بسیار سبک تر از آنها است که یکی از ده ها مزیت است.


ورق بالا قیمت خرید ورق بالا

اندازه هر ورق 1.22 x 2.8 است و معمولاً حدود 3.5 متر مربع را پوشش می دهد. محاسبه تعداد تقریبی ورق هایی که برای پروژه خود نیاز دارید نسبتاً آسان است. تقسیم متر مربع دیوار بر متر مربع ورق به شما می دهد: تعداد تقریبی ورق خریدها البته در نظر داشته باشید که این مقدار تقریبی است و قبل از انجام هر کاری باید مقدار دقیق آن توسط کارشناسان تیم محاسبه شود. متریال ضخیم، ضخامت 4 میل است، بنابراین برای فضاهای کوچک بسیار مناسب است و اینطور نیست. نیاز به پایه های مقاوم در برابر ضربه

انواع محصولات تاپ شیت(آذران پلاستیک)
برای دریافت کاتالوگ محصولات ما با یکی از کارشناسان ما تماس بگیرید یا آن را از قسمت کاتالوگ در صفحه اصلی ما دانلود کنید.با بیش از 50 مدل پوشش، Topsheet دارای انتخاب گسترده و طرح های با کیفیت متوسط ​​است که بسته به فضایی که دارید می توانید از بین آنها انتخاب کنید.


قیمت ورق بالا
مهم ترین قسمت هزینه ای است که باید برای تاپ شیت بپردازید، لازم به ذکر است که نسبت به متریال هم ردیف، بسیار مقرون به صرفه تر است و کارایی بالایی نیز دارد. تاپ شیت لاکش یکی از محصولات بازار است، پی وی سی دارای نوسان است، بنابراین همیشه توصیه می شود هنگام خرید از شماره تماس درج شده در سایت قیمت روز را استعلام کنید. شما می توانید بهترین خدمات و قیمت را در الو مدرن دریافت کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.